۱۳۹۲ آذر ۲۹, جمعه

موساد به ماندلا آموزش می داده است

ماندلا به ریش چه کسانی می خندد؟
Reuters ©
مدتهاست که قدرتهای غربی برای مردم دنیا قهرمانان پوشالی می سازند و با بمباران تبلیغاتی، کسانی را آن گونه بالا می برند که آدم نداند فکر می کند از جنس دیگری ساخته شده اند و همه خوبی ها را در خود گرد آورده اند.

در حالی که این کسان، آدمهای معمولی بیش نیستند، که در آن شرایط خاص، بهتر از دیگران توانسته اند به ابزاری برای پیشبرد اهداف تبلیغ کنندگانشان، تبدیل شوند.

روح الله خمینی روی جلد مجله تایم
بهترین نمونه از این دست، برای ما ایرانی ها، روح الله خمینی است. کسی که به دلایل گوناگونی، از جمله پایبندی به خرافات دینی، بیرحم بودن ذاتی، کینه توزی، یکدنگی و صد البته به دلیل نداشتن حتی سر سوزنی احساس نسبت به ایران و ایرانی، مورد توجه سازمانهای جاسوسی غرب قرار گرفت و با تبلیغات حساب شده او را به بالا کشاندند و تبدیل به رهبر کشور مهمی مانند ایران نمودند.

البته نتیجه آن را هم دیدیم. این قهرمان پوشالی، آن چنان گندی به این کشور زد که تا سده ها در یاد ایرانیان به جای خواهد ماند.

خمینی و همپالکی هایش کشور ثروتمندی مانند ایران را به روزی انداختند که شهروندانش مجبور به فروختن کلیه و کبد خود هستند. البته کارهای این قهرمان توخالی، با همه دشنام هایی که به غرب می داد، همه در راستای منافع آنهایی بود که او و یارانش را بر سر کار آوردند. در سی و پنج سال گذشته، حکومت ننگین اسلامی، بیشترین سود را به غرب و بویژه به کشورهایی مانند انگلستان رسانده است. همان کشورهایی که با رسانه و رادیوهایشان برای خمینی تبلیغ کرده و او را به عنوان قهرمان آزادی و عدالت به ملت ایران قالب نمودند.

روح الله خمینی یکی دیگر از قهرمان هایی که کارخانه
قهرمان سازی غرب تولید کرد و به خورد ما ایرانی ها
داد و ما و کشورمان را به روز سیاه نشاند.
برای توضیح بیشتر اینجا را کلیک کنید!
البته خمینی یک قهرمان محلی بود که تنها می شد به ایرانی ها قالبش کرد. افکار و نوشته های او آن چنان پوسیده و مسخره بود که حتی با گسترده ترین تبلیغات هم نمی شد او را به مردم منطقه قالب نمود چه رسد به مردم دنیا!

ماندلا بر عکس، شرایط این کار را داشت. هم رنگ بوست او، هم افکار و سخنان آشتی جویانه او، هم صلحدوستی او و هم گذشت او، همه ویژگی هایی بودند که او را به کاندیدایی مناسب برای قهرمان شدن تبدیل می کردند.

کارخانه قهرمان سازی سازمانهای جاسوسی غرب دوباره به کار افتاد و سرانجام ماندلا را به قهرمانی جهانی تبدیل نمود. در حالی که در این مورد نیز، همه کارهای او در جهت منافع غرب و کسانی که بر روی او سرمایه گذاری کرده و او را بالا کشیده بودند، می انجامید.

آگوست ٢٠١٢: پلیس آفریقای جنوبی، کارگران سیاهپوست
معدن لنمین را که اعتصاب کرده بودند، به رگبار بست!
timeslive.co.za ©
ماندلا برای آفریقای جنوبی نه تنها کار چندان مثبتی انجام نداد، بلکه شرایط سیاه پوستان این کشور را در مواردی حتی بدتر از دوران آپارتاید نمود.

نابسامانی، اختلاف طبقاتی دهشتناک، بیکاری، فقر و روسپیگری در این کشور بارها بیشتر از گذشته است. بزهکاری در آفریقای جنوبی چهار بار بیشتر از میانگین جهانی است. در همه زمینه های دیگر نیز شرایط سیاهپوستان، به استثنای لایه کوچکی از کار چاق کن های فاسد، تعریفی ندارد.

همکاری داشیم که بارها هم در دوران آپارتاید و هم در دوارن "طلایی امام ماندلا" به این کشور سفر کرده بود. از سپید پوستانی بود که بستگانش در آفریقای جنوبی ساکن بودند. داستانهایی که این خانم همکار تعریف می کرد، آدم را به شگفتی وا می داشت.

می گفت هر سال که به آنجا می رود، دیوار خانه ها بلندتر شده اند، سیم خاردار های بیشتری گرد خانه ها را فرا گرفته اند و دوربین های مجهزتری نسبت به سال پیش، چهار سوی خانه ها را می پایند.

اگر تا چند سال پیش به توریست ها گوشزد می شد که در اتومبیل خود را بر روی افراد مشکوک بویژه سیاهپوستان جوان باز نکنند، اکنون گفته می شود که بر روی هیچکس، حتی سپید پوستانی که نمی شناسند نیز، نباید در اتومبیل خود را باز کنند.

اگر تا چند سال پیش سگ ها نگاهبانی از خانه ها را بر عهده داشتند، اکنون یوزپلنگ های درنده این کار را بر عهده دارند!

بیماری ایدز در آفریقای جنوبی بیداد می کند.
یک پژوهش نشان داده است که بسیاری از بیماران این کشور
از سال ٢٠٠٠ تا ٢٠٠٥ به داروهای مورد نیاز خود
دسترسی نداشته اند.
Joao Silva for The New York Times
برای دانستن این که بیماری ایدز در (میان سیاهپوستان) این کشور چه بیدادی به راه انداخته است، به جای آمارهای شسته روفته دولتی، باید به سخنان کسی توجه کرد که در این کشور شرکت کفن و دفن دارد و از نزدیک شاهد قضیه است.

زمانی که چنین کسی از گستردگی روزافزون ایدز ابراز شگفتی می کند و می گوید دیگر امیدی به این ندارد که آفریقای جنوبی بتواند این اپیدمی را به کنترل خود در آورد، می توان به ژرفای این درد بی درمان پی برد.

برای من بیش از هر چیز این شگفت انگیز بود که چگونه، این واقعیات دردناک، در لابلای تبلیغات سنگینی که گوش جهانیان را کر کرده است، گم می شدند ... و می شوند!

ماندلا همانند سوپاپ اطمینانی، فشار دیگ جوشان مبارزه با آپارتاید را از میان برداشت و آتش آن را خاموش نمود. ولی آیا او و کارهایش، چیزی به سیاهپوستان آفریقای جنوبی رساند؟!

تنها امید به جا مانده برای آفریقای جنوبی، عضویت این کشور در بریکس است که آن هم ربط چندانی به ماندلا ندارد. به نظر می رسد که از درون حاکمیت کنونی آفریقای جنوبی، کسانی سر بر آورده اند که بر این باورند، از غرب چیزی به آنها نمی ماسد و باید چاره دیگری بیاندیشند. نزدیکی به روسیه و چین در همین راستا و به همین دلیل است.

اکنون نیز روزنامه هلندی فولکس کرانت از قول روزنامه اسرائیلی هاآرتص افشا کرده است که ماندلا در سال ١٩٦٢ توسط موساد، سازمان جاسوسی اسرائیل، آموزش سلاح و خرابکاری می دیده است:

ماندلا توسط موساد آموزش سلاح می دیده است
٢٠ دسامبر ٢٠١٣

سرویس مخفی اسرائیل مسئول آموزش نلسون ماندلا رییس جمهور سابق آفریقای جنوبی بوده است. این خبر را روزنامه اسرائیلی هاآرتص گزارش داده است. گفته می شود که موساد به ماندلا جودو و خرابکاری می آموخته و آموزش سلاح می داده است.

ماندلا این دوره آموزش را در سال ١٩٦٢ در اتیوپی دیده است. زمانی که به دلیل سازماندهی اعتصاب عمومی تحت تعقیب بوده و از آفریقای جنوبی فرار کرده بود. روزنامه هاآرتص گزارش خود را بر پایه نامه یکی از کارکنان سفارت اسرائیل در اتیوپی تهیه کرده است. به گزارش روزنامه هاآرتص، این کارمند عامل موساد بوده است.

در نامه یاد شده آمده است که این کارمند، فردی از اهالی رودزیا (زیمبابوه کنونی) را آموزش می داده که خود را دیوید موبساری معرفی کرده بود. این مامور موساد چند ماه بعد، عکس شخص مورد آموزش را در روزنامه ها دیده و آشکار شده بود که این شخص همان نلسون ماندلا است.

وزارت امور خارجه [اسرائیل] در پاسخ به این کارمند موساد تایید کرده بود که دیوید موبساری در واقع همان نلسون ماندلا است. هاآرتص گفته است که این نامه را در اختیار دارد.

بدون تردید در میان ما ایرانی ها هنوز کسانی هستند که در واکنش به این گونه اخبار، با لودگی، یاوه "دایی جان ناپلئون" را سر می دهند و با بیمزگی دیگران را به داشتن توهم متهم می کنند.

ولی هم میهنان گرامی،

کارخانه قهرمان سازی غرب نه تنها از کار نیفتاده است، بلکه بیش از گذشته به کار خود ادامه می دهد و در حال ساخت تولیداتی به مراتب پیچیده تر است.
دود غلیظی که از بالای این کارخانه برخاسته است، نشان از آن دارد که دوباره دارند، قهرمان دیگری را برای ما آماده می سازند.

بویژه ما ایرانی ها، باید بهوش باشیم و نگذاریم دوباره اهریمنی دیگر را با بسته بندی زیبا، به جای فرشته به ما قالب کنند!

اهورامزدا ایرانزمین را از دروغ، دشمن و خشکسالی نگاه دارد!

________________________
____________________________________________________

Mossād be Māndelā āmuzesh midāde ast!

Māndela be rishe che kasāni mikhandad?
© Reuters
Moddathāst ke qodrathāye Gharbi barāye mardome donyā, qahramānāne pushāli misāzand va bā bombārāne tablighāti, kasāni rā ān gune bālā miāvarand ke ādam nadānad fekr mikonad az jense digari sākhte shodeand va hameye khubihārā dar khod gerdāvardeand.

Dar hāli ke in kasān, ādamhāye maamuli bish nistand ke dar ān sharāyete khāss, behtar az digarān tavānesteand be abzāri barāye pishborde ahdāfe tabligh konandegāneshān tabdil shavand.

Ruhollāh Khomeini ruye jelde
majalleye Time
Behtarin nemune az in dast, barāye mā Irānihā, Ruhollāh Khomeini ast. Kasi ke be dalāyele gunāguni, az jomle pāybandi be khorāfāte dini, birahm budane zāti, kinetuzi, yekdandegi va sad albatte bh dalile nadāshtane hattā sare suzani ehsās nesbat be Irān va Irāni, mourede tavajjohe sāzmānhāye jāsusiye Gharb qarā gereft va bātablighāte hesāb shode u rā ba bālā keshāndand va tabdil be rahbare keshvare mohemmi mānande Irān nemudand.

Albatte natijeye ān rā ham didim. In qahramāne pushāli, ān chonān gandi be in keshvar zad ke tā sadehā dar yāde Irāniān be jāy khāhad mānd.

Khomeini va hampālekihāyash kehvare servatmando mānande Irān rā be ruzi andākhtand ke shahrvandānash majbur be forushe kolye va kabde khod hastand. Albatte kārhāye in qahremāne tukhāli, bā hameye doshnāmhāyi ke be Gharb midād, hame dar rāstāye manāfeye ānhāyi bud ke u va yārānash rā bar sare kār āvardand. Dar si o panj sāle gozashte, hokumate nangine Eslāmi, bishtarin sud rā be Gharb va be viĵe be kehvarhāi mānande Engelestān resānde ast. Hamān keshvarhāi ke bā resāne va rādiohāyeshān barāye Khomeini tabligh karde va u rā be onvāne qahramāne āzādi va edālat be mellate Irān qāleb nemudand.

Ruhollāh Khomeini yeki digar az qahramānhāyi ke
kārkhāneye qahramānsāziye Gharb toulid kard va be
khorde mā Irānihā dād va mā va keshvaremān rā be
ruze siāh neshānd.
Barāye touzihe bishtar injā rā klik konid!
Albatte Khomeini yek qahramāne mahalli bud ke tanhā mishod be Irānihā qālebash kard. Afkār va neveshtehāye u ān chonān puside va maskhare budand ke hattā bā gostardetarin tablighāt ham namishod u rā be mardome mantaqe qāleb nemud che resad be mardome donyā!

Māndelā baraks, sharāyete in kār rā dāsht. Ham range puste u, ham afkār va sokhanāne āshtijuyāneye u, ham solhdustiye u va ham gozashte u, hame viĵegihāyi budand ke u rā be kāndidāyi monāseb barāye qahramān shodan tabdil mikardand.

Kārkhāneye qahramānsāziye sāzmānhāye jāsusiye Gharb dobāre be kār oftād va saranjām Māndelā rā be qahramāni jahāni tabdil nemud. Dar hāli ke dar in moured niz, hameye kārhāye u dar jahate manāfeye Gharb va kasāni ke bar ruye u sarmāyegozāri karde va u rā bālā keshide budand, mianjāmid.

Āguste 2012: polise Āfriqāye Jonubi, kārgarāne
siāhpuste maadane Lonmin rā ke eetesāb karde
budand, be ragbār bast.
© timeslive.co.za
Māndelā barāye Āfriqāye Jonubi, na tanhā kāre chandān mosbati anjām nadād, balke sharāyete siāhpustāne in keshvar rā dar mavāredi hattā badtar az dourāne apārtheid nemud.

Nābesāmāni, ekhtelāfe tabaqātiye dehshatnāk, bikāri, faqr va ruspigari dar in keshvar bārhā bishtar az gozashte ast. Bezehkāri dar Āfriqāye Jonubi chahār bār bishtar az miāngine jahāni ast. Dar hameye zaminehāye digar niz sharāyete siāhpustān, be estesnāye lāyeye kuchaki az kārchāqkonhāye fāsed, taarifi nadārad.

Hamkāri dāshtim ke bārhā, ham dar dourāne apārtheid va ham dar dourāne “talāyiye emām Māndelā” be in keshvar safar karde bud. Az sepidpustāni bud ke bastegānash da Āfriqāye Jonubi sāken budand. Dāstānhāyi ke in khānome hamkār taarif mikard, ādam rābe shegefti vāmidāsht.

Migoft har sāl ke be ānjā miravad, divāre khānehā bolandtar shodeand, simkhārdārhāye bishtari gerde khānehā rā farā gerefteand va durbinhāye mojahhaztari nesbat be sāle pish, chahār suye khānehā rā mipāyand.

Agar tā chand sāle pish be turisthā gushzad mishod ke dare otomobile khod rā bar ruye afrāde mashkuk beviĵe siāhpustāne javān bāz nakonand, aknun gofte mishavad ke bar ruye hichkas, hattā sepidpustāni ke namishenāsand niz, nabāyad dare otomobile khod rā bāz konand.

Agar tā chand sāle pish saghā ngāhbāniye az khānehā rā bar ohde dāshtand, aknun yuzpalanghāye darrande in kār rā bar ohde dārand.

Bimāriye aids dar Āfriqāye Jonubi bidād mikonad.
Yek peĵuhesh neshān dāde ast ke besyāri az
bimārāne in keshvar az sāle 2000 tā 2005 be
dāruhāye mourede niāze khod dastresi nadāshteand.
Joao Silva for The New York Times
Barāye dānestane in ke bimāriye Aids dar (miāne siāhpustāne) in keshvar che bidādi be rāh andākhte ast, be jāye āmārhāye shoste rufteye doulati, bāyad be sokhanāne kasi tavajjoh kard ke dar in keshvar sherkate kafn o dafn dārad va az nazdik shāhed qaziye ast.

Zamāni ke choni kasi az gostardegiye ruzafzune aids ebrāze shegefti mikonad va miguyad digar omidi be in nadārad ke Āfriqāye Jonubi betavānad in epidemi rā be kontorole khod darāvarad, mitavān be ĵarfāye in darde bidarmān pey bord.

Barāye man bish az har chiz in shegeftangiz bud ke chegune, in vāqeiyāte dadnāk, dar lābelāye tablighāte sangini ke gushe jahāniān rā kar karde ast, gom mishodand … va mishavand!

Māndelā hamānande supāpe etmināni, feshāre dige jushāne mobāreze bā apārtheid rā az miān bardāsht va ātash ān rā khāmush nemud. Vali āyā u va kārhāyash, chizi be siāhpustāne Āfriqāye Jonubi rasānd?!

Tanhā omide be jā mānde barāye Āfriqāye Jonubi, ozviyate in keshvar dar BRICS ast ke ān ham rabte chandāni be Māndelā nadārad. Be nazar miresad ke az darune hākemiyate konuniye Āfriqāye Jonubi, kasāni sar barāvardeand ke bar in bāvarand, az Gharb chizi be ānhā namimāsad va bāyad chāreye digari biandishand. Nazdiki be Russiye va Chin dar hamin rāstā va be hamin dalil ast.

Aknun niz ruznāmeye Holandiye Volkskrant az qoule ruznāmeye Esrāiliye Haaretz efshā karde ast ke Māndelā dar sāle 1962 tavassote Mossād, sāzmāne jāsusiye Esrāil, āmuzeshe selāh va kharābkāri midide ast:

Māndelā tavassote Mossād āmuzeshe selāh midide ast
20 Desāmbre 2013

Servise makhfiye Esrāil masuule āmuzeshe Nelson Māndelā raisjomhure sābeqe Āfriqāye Jonubi bude ast. In khabar rā ruznāmeye Esrāiliye Haaretz gozāresh dāde ast. Gofte mishavad ke Mossād be Māndelā jodo va kharābkāri miāmukhte va āmuzeshe selāh midāde ast.

Māndelā in doureye āmuzesh rā dar sāle 1962 dar Etiopi dide ast. Zamāni ke be dalile sāzmāndehiye eetesābe omumi tahte taaqib bude va az Āfriqāye Jonubi farār karde bud. Ruznāmeye Haaretz gozāreshe khod rā bar pāyeye nāmeye yeki az kārkonāne sefārate Esrāil dar Etiopi tahiye karde ast. Be gozāreshe ruznāmeye Haaretz, in kārmand āmele Mossād bude ast.

Dar nāmeye yād shode āmade ast ke in kārmand, fardi az ahāliye Rodeziā (Zimbābveye konuni) rā āmuzesh midāde ke khod rā David Mobsari moarrefi karde bud. In maamure Mossād chand māhe baad, akse shakhse mourede āmuzesh rā dar ruznāmehā dide va āshkār shode bud ke in shakhs hamān Nelson Māndelā ast.

Vezārate Omure Khārejeye [Esrāil] dar pāsokh be in kārmande Mossād tayid karde bud ke David Mobsari dar vāqe hamān Nelson Māndelā ast. Haaretz gofte ast ke in nāme rā dar ekhtiār dārad.

Bedune tardid dar miāne mā Irānihā hanuz kasāni hastand ke dar vākoneshe be in gune akhbār, bā ludegi, yāveye “Dāyijān Nāpoleon” rā sar midahand va bā bimazzegi, digarān rā be dāshtane tavahhom mottaham mikonand.

Vali hammihanāne gerāmi,

Kārkhāneye qahramānsāziye Gharb na tanhā az kār nayoftāde ast, balke bish az gozashte be kāre khod edāme midahad va dar hāle sākhte toulidāti be marāteb pichidetar ast.
Dude ghalizi ke az bālāye in kārkhāne barkhāste ast, neshān az ān dārad ke dobāre dārand, qahramāne digari rā barāye mā āmāde misāzand.

Beviĵe mā Irānihā, bāyad be hush bāshim va nagozārim dobāre ahrimani digar rā bā bastebandiye zibā, be jāye fereshte be mā qāleb konand!

Ahurāmazdā Irānzamin rā az dorugh, doshman va khoshksāli negāh dārad!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

گزینه نام / آدرس اینترنتی را زده و نام خود را وارد کنید.