۱۳۹۴ فروردین ۲۳, یکشنبه

رفتن به حج، خیانت آشکار به منافع ملی است

هم میهن حاجی!
این جنگ افزارها را تازی ها با پول شما خریداری کرده اند.
اگر فردای روزگار با همین جنگنده ها، خانه را بر سر شما خراب کردند
و زن و فرزندانتان را آواره در و دشت نمودند، نگویید که نمی دانستید!
اگر می خواهید که ایران را به روز سوریه و یمن نیاندازند،
از رفتن به حج و ریختن پولتان به دهان گل و گشاد تازی ها خودداری کنید!
آیا تاکنون به نتایج رفتن به حج اندیشیده اید؟

آیا تاکنون شده است که از خود بپرسید چه بر سر پول هایی می آید که حاجیان ایرانی در حلقوم گل و گشاد تازی ها می ریزند و آنها را پروار می کنند؟

آیا تاکنون این پرسش برای شما نیز پیش آمده است که چگونه حاجیان ایرانی، به خود اجازه می دهند با دست و دلبازی میلیونها دلار صرف رفتن به حج کنند، در حالی که دختران، زنان، خواهران و هم میهنانشان به دلیل نداری دست به خودفروشی می زنند؟ و به دلیل بیکاری و نبودن سرمایه در کشور، کانون خانواده ها از هم می پاشند و امیدهای بسیاری در گوشه و کنار این سرزمین پرپر می شوند؟

آیا تا کنون بر روی این موضوع تمرکز کرده اید که چگونه در حالی که کشور از همه سو زیر فشار بایکوت های کشنده اقتصادی قرار دارد، هم میهنانی حاضر می شوند با قسم حضرت عباس، سر دیگران را کلاه گذاشته و همه سال، مال اندوزی کنند تا در پایان بتوانند به سفر حج بروند و پولی را که باید صرف ساختن مراکز آموزشی، کشیدن لوله آب، راه اندازی پروژه های آبادانی و سروسامان دادن به اوضاع آشفته بازار کار و پیشگیری از افتادن هر چه بیشتر جوانان ایرانی به دام خانمانسوز اعتیاد می شد، را دو دستی تقدیم شکم گنده های بی فرهنگ بی چشم و رو و مفتخور تازی کنند؟

اگر این نابخردی و دیوانگی نیست، پس چیست؟

حتی اگر رفتن به حج کار درستی می بود (که نیست و هیچگاه هم نبوده است!) بازهم، انجام آن در شرایط کنونی کشور و با وجود دشواری های اقتصادی فراوانی که هم میهنانمان با آن دست به گریبان هستند، خردمندانه به شمار نمی آید، همان گونه که از گذشته نیز گفته اند: چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است!

در حالی که این کار نه تنها هیچگونه نتیجه مثبتی برای ایرانیان ندارد بلکه حاجیان ایرانی با گذاشتن پول و سرمایه خود در اختیار مفتخورهای تازی به آنها این امکان را می دهند تا پیشرفته ترین جنگ افزارهای نظامی را خریداری کرده و با آن، ایران و منافع راهبردی آن را مورد تهدید قرار دهند.

در واقع رفتن به حج، بویژه در شرایط کنونی، یک میهن فروشی تمام عیار و یک خیانت آشکار به منافع ملی کشور است و آن را تنها می توان با جاسوسی برای صدام در هنگام جنگ ویرانگر هشت ساله مقایسه کرد. حتی در مواردی این کار ننگین تر از جاسوسی برای صدام است!

البته این را بارها به ما یادآوری کرده و نسبت به نتایج ناخوشایند آن، هشدار داده بودند. ولی هربار، ما خواسته ایم خود را با سهل انگاری گول بزنیم. اما این بار متفاوت است!

تجاوز تازی های مفتخور و شهوتران به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده، ایرانیان را از خواب بیدار کرده است و آنها را واداشته تا از خود بپرسند چرا پول و امکانات مملکتشان را در اختیار هرزه های تازی قرار می دهند تا به زنان و نوجوانانشان تجاوز کنند و ایرانیان را غلام تازیان بنامند؟ آنها بیش از هر زمان دیگری افسانه حج را به پرسش گرفته اند.

هم میهنان گرامی،
باید رودربایستی را کنار گذاشت و آشکارا موضوع حج را برای هم میهنانی که هنوز در خرافات آن گیر کرده اند توضیح داد.
باید با کار روشنگرانه، هم میهنان را به افسانه هایی که برای ما ساخته اند تا با آن بتوانند ما را گول زده و پول و سرمایه های ما را در اختیار خود گیرند، آگاه کنیم و به آنها یادآور شویم که رفتن به حج، تیر زدن به پای خود است و با آن، تنها خود را در برابر تازی های شکمباره و هرزه آسیب پذیرتر می کنیم. در این راه باید از خانواده و فامیل های نزدیک آغاز کرد و هیچگونه جایی برای رودربایستی و خود گول زنی نگذاشت!

اهورامزدا ایرانزمین را از دروغ، دشمن و خشکسالی نگاه دارد!

__________________
____________________________________________________

Raftan be Haj, khiānate āshkār be manāfeye melli ast!

Hammihane hāji,
In jangafzārhā rā Tāzihā bā pule shomā kharideand.
Agar fardāye ruzgār bā hamin jangandehā, khāne rā bar sare
shomā kharāb kardand va zan o farzandānetān rā āvāreye
dar o dasht nemudand, naguyid ke namidānestid!
Agar mikhāhid ke Irān rā be ruze Suriye va Yaman nayandāzand,
az raftan be Haj va rikhtane puletān be dahāne gal o goshāde
Tāzihā khoddāri konid!
Āyā tā konun be natāyeje raftan be Haj andishideyid?

Āyā tā konun shode ast ke az khod beporsid che bar sare pulhāyi miāyad ke hājiāne Irāni dar holqume gal o goshāde Tāzihā mirizand va ānhā rā parvār mikonand?

Āyā tā konun in porsesh barāye shomā niz pish āmade ast ke chegune hājiāne Irāni, be khod ejāze midahand bā dast o delbāzi milionhā dolār sarfe raftan be Haj konand, dar hāli ke dokhtarān, zanān, khāharān va hammihanāneshān be dalile nadāri dast be khodforushi mizanand? Va be dalile bikāri va nabudane sarmāye dar keshvar, kānune khānevādehā az ham mipāshand va omidhāye besyāri dar gushe o kenāre in sarzamin parpar mishavand?

Āyā tā konun bar ruye in mouzu tamarkoz kardeyid ke chegune dar hāli ke keshvar az hame su zire feshāre bāykothāye koshandeye eqtesādi qarār dārad, hammihanāni hāzer mishavand bā qassame Hazrate Abbās sare digarān rā kolāh gozāshte va hameye sāl, mālanduzi konand tā dar pāyān betavānand be safare Haj beravand va puli rā ke bāyad sarfe sākhtane marākeze āmuzeshi, keshidane luleye āb, rāhandāziye proĵehāye ābādāni va sar o sāmān dādan be ouzāye āshofteye bāzāre kār va pishgiri az oftādane har che bishtare javānāne Irāni be dāme khānomānsuze eetiād mishod, rā dodasti taqdime shekamgondehāye bifarhange bichashm o ru va moftkhore Tāzi konand?


Ahurāmazdā Irānzamin rā az dorugh, doshman va khoshksāli negāh dārad!

______________________________

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

گزینه نام / آدرس اینترنتی را زده و نام خود را وارد کنید.