۱۳۸۸ مرداد ۱, پنجشنبه

سرود ملی ايران


سرود ملی کشورمان دلنشين ترين آهنگی است که قلب هر ايرانی را به تپش درآورده و او را به آينده درخشان اين کشور و سرزمین اميدوارتر می کند.
اين سرود خجسته، اين روزها بسيار به دردمان مي خورد، به ما نيرو و اميد می دهد و به همبستگیمان یاری می رساند.



دانلود سرود "ای ايران" با آواز خالقی:
مدیافایر ٢ مگا بایت
___________________

سرود ای ايران

ای ايران ای مرز پر گهر
ای خاكت سرچشمه هنر
دور از تو انديشه بدان
پاينده مانی تو جاودان
ای دشمن ار تو سنگ خاره ای، من آهنم
جان من فدای خاك پاك ميهنم
مهر تو چون شد پيشه ام
دور از تو نيست انديشه ام
در راه تو كی ارزش دارد اين جان ما
پاينده باد خاك ايران ما
***
سنگ کوهت در و گوهر است
خاک دشتت بهتر از زر است

مهرت از دل كی برون كنم
بر گو بی مهر تو چون كنم
تا گردش جهان و دور آسمان بپاست
نور ايزدی هميشه رهنمای ماست
مهر تو چون شد پيشه ام
دور از تو نيست انديشه ام
در راه تو كی ارزشی دارد اين جان ما
پاينده باد خاك ايران ما
***
ايران ای خرم بهشت من
روشن از تو سرنوشت من
گر آتش بارد به پيكرم
جز مهرت در دل نپرورم
از آب و خاك و مهر تو سرشته شد گلم
مهر اگر برون رود تهی شود دلم
مهر تو چون شد پيشه ام
دور از تو نيست انديشه ام
در راه تو كی ارزشی دارد اين جان ما
پاينده باد خاك ايران ما

___________________

اهورامزدا ایرانزمین را از دروغ، دشمن و خشکسالی نگاه دارد!

________________________

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

گزینه نام / آدرس اینترنتی را زده و نام خود را وارد کنید.