۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۱, شنبه

مجله تایم و رهایی ایران


چند هفته گذاشته بسیاری از هم میهنان تلاش کردند با رای دادن به سایت تایم، عکس موسوی را به روی این مجله بیاورند...
هم میهنان گرامی،
اینقدر به این حرکت های بی فایده که تنها سبب سرگرم شدن ملت به کارهای بی نتیجه می شود ارزش ندهیم. گیریم که همه مجله تایم، از جلد مجله گرفته تا آخرین برگ آن در مورد ایران و موسوی نوشته شده است. که چی؟ چه چیزی را تغییر خواهد داد؟ ما را به کجا خواهد رساند؟ واقعیت این است که ما با این کارها تنها انرژی و توانایی خود را نابود می کنیم و بس. همین ها ما را به این بدبختی و بیچارگی انداختند و هنوز هم همه تلاش خود را به کار می گیرند تا این آفت را بر سر ملت ایران نگهدارند، آنوقت ما می خواهیم با امضای سایت آنها، توجه اشان را جلب کرده و با یاری آنها، خود و کشورمان را نجات دهیم؟ آخر ساده لوحی تا کجا؟
هم میهنان!
سوراخ دعا را گم کرده ایم! ما داریم روزبه روز از اهداف اصلی مان فاصله می گیریم و در یک سردرگمی گیج کننده گیر کرده ایم. دلمان را هم به این خوش کرده ایم که در رسانه هایی مانند بی بی سی و صدای آمریکا از جنش سبز سخن گفته شده و در اخبار کم و بیش چیزهایی از آن شنیده می شود.
دلیل این گمراهی روز افزون، دور شدن از اهداف ملی، دل بستن به نتیجه های کوتاه مدت، به کارگیری احساسات به جای خرد و دچار شدن به احساسات دروغین است.
تنها زمانی از این سردرگمی بیرون می آییم:
- که بدانیم چه می خواهیم.
-که بدانیم حکومت دینی از هر گونه اش، تنها بدبختی برایمان به ارمغان آورده و خواهد آورد.
-که بدانیم تنها باید روی پاهای خودمان بایستیم.
-که بدانیم چشمداشت از دیگران هم بی فایده و هم بیجا است.
-که بدانیم نه چپها، نه راستها، نه مجاهدین و نه کمونیستها، نه سلطنت طلب ها و نه جهان وطن ها هیچکدام نمی توانند میهن مان را آزاد کنند، بلکه سبب به هدر رفتن انرژی جوانان این کشور میشود.
-که بدانیم تنها راه رهایی، آگاهی دادن به ملت و آشنا کردن آنها به اهداف و اندیشه های گذشتگان و نیاکان این مرز و بوم و ایجاد حس میهن پرستی در آنها است.
- که بدانیم دین نیاکانمان، دین زرتشتی که بر پایه راستی گذشته شده است می تواند ما را از این منجلاب دروغ و ناراستی که میهن را فرا گرفته نجات دهد.
-که با تنبلی و دست روی دست گذاشتن هیچ چیز تغییر نخواهد کرد.
-که بدانیم تنها برانداختن رژیم اسلامی کافی نیست، بلکه باید از هم اکنون بدانیم چه جایگزینی برای آن می خواهیم داشته باشیم.
-که بدانیم تنها یک حکومت غیر دینی که بر پایه دو اصل میهن پرستی و دمکراسی باشد می تواند ایران را از این بدبختی و پسماندگی نجات دهد.
تنها آن زمان است که می توانیم نیروهایمان را همسو کرده و با امید، انرژی و شادابی برای رسیدن به اهدافمان تلاش کنیم.

به امید آن روز.
اهورامزدا ایرانزمین را از دشمن، دروغ و خشکسالی نگاه دارد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

گزینه نام / آدرس اینترنتی را زده و نام خود را وارد کنید.